Poslankyně a předsedkyně volební formace Trikolóra Svobodní Soukromníci, Zuzana Majerová Zahradníková, využila začátek školního roku jako příležitost napsat něco bez servítků o českém školství. Naše školská i jiná politika podle ní školy, děti, rodiče a učitele determinuje či přímo někdy destruuje. Zvláště pak, když se nacházíme v čase běsnící covidové diktatury, píše v komentáři pro Neviditelnýpes.cz.
Úvodem politička uvádí, že v Česku už nepanuje žádná pandemie, a tedy není možné pokračovat v protiepidemických opatřeních. „U respiračních onemocnění je dle našich oficiálních kritérií za epidemii považováno, když onemocní 1600 až 1800 lidí na 100 tisíc obyvatel. Pokud takových čísel nedosahujeme, a my jich nedosahujeme ani náhodou, žádná epidemie, natož pandemie, u nás není. Přesto jsme svědky toho, jak politici vymýšlejí další a další údajně protiepidemická opatření a neváhají do nich zatahovat i bezbranné děti. Roušky, které dětem brání normálně dýchat, testy, kvůli kterým se musejí rýpat v nose, očkování, které je vzhledem k jejich věku zbytečné, ba přímo škodlivé,“ upozorňuje.
Covid je jako velký farmaceutický byznys. „Ve skutečnosti to tyhle politiky i jejich poradenské slouhy degraduje do rolí lobbistů za ekonomické zájmy nejen nadnárodních farmaceutických gigantů, ale také nejrůznějších podnikavců, kteří své sklady naplnili zdravotnickým materiálem, rouškami, testy a respirátory, a nyní potřebují sklady vyprázdnit a nakoupené zboží zpeněžit,“ pokračuje Majerová Zahradníková.
Původní text ZDE
Jako velký problém vnímá vyučování formou distanční výuky, která nikdy nemůže nahradit normální vyučování, a které se podstatné procento dětí vůbec neúčastní. „Výsledkem téhle zbabělé alibistické politiky je, že jsme doslova odepsali jednu generaci dětí a mládeže. V žádné jiné zemi nebyly děti uvězněné doma tak dlouho jako u nás. Škody na našich školácích jsou nevratné. Škody výchovné, vzdělávací i socializační,“ konstatuje.
Další černou můrou českého školství je podle ní plošná inkluze: „Problémem není začleňování tělesně postižených dětí, to tu ostatně bylo i dříve, problém jsou děti s mentálními handicapy. Jim začlenění do normálních tříd nepomáhá, a všechny ostatní děti naopak i se všemi svými rychlokvašenými asistenty ruší a brzdí. Touhle tupou implementací inkluze jsme si navíc zničili náš unikátní systém speciálního školství,“ dodává s tím, že inkluzi v téhle podobě je potřeba bez náhrady zrušit a navrátit se k našemu osvědčenému systému speciálních škol.
Vynesla i téma některých neziskovek, které ve skutečnosti dělají jenom politiku. „Nemají k tomu žádný mandát, nikomu se nezodpovídají, přesto jsou ve většině případů přisáté na veřejné rozpočty nebo jsou nástrojem politických zájmů bohatých zahraničních mecenášů a jejich pochybného Nového světového řádu. Se svolením a v žoldu našich politiků lezou do škol, kde ideologicky przní duše už i našim školákům,“ varovala, že tyhle politické aktivisty je nezbytné z našich škol bez milosti vyhnat.
„Školy tu nesmějí být od toho, aby v nich podnikavci doháněli své kšefty, ani od toho, aby v nich šílení pedagogičtí teoretici realizovali své škodlivé nápady, a už vůbec ne od toho, aby v nich ultralevicoví aktivisté ideologicky indoktrinovali naše děti. Školy mají vzdělávat a univerzálně vychovávat, aby na konci vzdělávacího procesu byl mladý člověk, který má dostatek vědomostí a přehledu, aby se sám rozhodl, čemu bude věřit a jakou cestou se vydá,“ uzavírá předsedkyně Zuzana Majerová Zahradníková svůj komentář.
Článek vyšel na portálu Parlamentní listy ZDE.